5(×_×)

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

 

چند شب پیش واسه خواهر دوستم خواستگار بسیجی اومده بود بعد رفته بودن تو اتاق حرف بزنن پسره گفته:

شهید مورد علاقه شما کیه؟؟؟

من:|

دوستم:|

خواهرش:|

ارمانهای امام:))

بشار اسد:|

شهرام شپره:))

مکارم شیرازی

 

 

به مامانم میگم حال ندارم میگه :تو که هیچوقت حال نداری نه میمیری نه خوب میشی

 

 

تلویزیون داره میگه:میلیون ها سال طول میکشه تا از بقایای موجودات زنده نفت تشکیل بشه

بابام برگشته میگه:یعنی اگه الان چالت کنم ممکنه میلیون ها سال بعد به یه دردی بخوری..

من:|

بابام:))

نفت اوپک:|

ماموت:|

دختر زنده به گور شده ی عرب:|

به مامانم میگم میخوام برم ملاقات زن دایی میگه:تریپ فامیل دوستی برندار دکتر خوشتیپه امروز شیفتش نیست

 

 مامنم دو هفته به همه میگه خطش سوخته....رفتم نگاه کردم دیدم سیم کارتشو برعکس انداخته تو گوشی<<

اخرشم میگه همش تقصیر تو ئه بس با این ور میری

 

 

موهای مردان ایرانی در طول گذشت زمان

شلوار مردان ایرانی در طول گذشت زمان

اینم یه عکس خوشگل از عشقم



نظرات شما عزیزان:

سهند
ساعت10:09---3 آبان 1391

شلوار و خوب اومدی من بهش اعتقاد دارم ناجور



ملیکا
ساعت10:03---3 آبان 1391
یکی درباره شلوار پسرا توضیح بده چراااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااا

علیرضا
ساعت10:02---3 آبان 1391
سهند جون روسری خانوما هم یه همچین وضعی داره والا

علیرضا
ساعت9:53---3 آبان 1391
سلام.مث همیشه جالب بود سحر جون......

ملیکا
ساعت9:52---3 آبان 1391
kheili jaleb bood

: *جوانه*
ساعت9:51---3 آبان 1391
پسرونه ی این سال 81 تا 91 ام خیییییییییلیییییییی قشنگه هاااااااا



گفته باشممممممممممممممممممممممممممم م


جوانه*
ساعت9:50---3 آبان 1391
ینی وبلاگت از صد تا کلاس ایروبیک باحال تره ....
واقعا نشناختی دختر دایی تو؟


صابر
ساعت9:49---3 آبان 1391
سوختم باران بزن شايد تو خاموشم کني،شايد امشب سوزش اين زخمها را کم کني،آه باران... من سراپاي وجودم آتش است،پس بزن باران ، بزن شايد تو خاموشم کني

سلام...با شبهاي باراني منتظر حضورت هستم،اگه افتخار بدي و سر بزني خوشحال ميشم


elahe
ساعت9:47---3 آبان 1391
damet garm baba kheili hal dadi kheili toop bood

yadet nare az in be bad ke khasti up koni khabar bede


ساعت9:45---3 آبان 1391
فقط میتونم بگم تکی عالی عالی عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 20 / 7 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |