6(×_×)

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

سلام سلام من دوباره اومدم

چطورید خوبین راستی بچه ها فقط  این عکس و داشته باشین

نیوشا ضیغمی قبل از عمل و جراحی پلاستیک

 

ضیغمی بعد از عمل و جراحی پلاستیک

 

چیزایی که ما از والدین خودمون یاد گرفتیم

1-دعا:دعا کن سر جاش باشه وگرنه...

2-منطق:بخاطر اینکه من میگم

3-توجه:اگه بدونی پشت گوشات چقدر چرکه

4-چرخه زندگی:من تو رو به دنیا اوردم هر وقت بخام هم شرت رو از این دنیا کم میکنم

5-قناعت:میلیونها بچه کم شانس تو دنیا هستن که ارزو میکنن من پدرشون باشم

6-اصلاح رفتار:تو دیگه مثل بابات رفتار نکن

7-انتظار:وایسا بریم خونه

8-رشد کردن:اگه اسفناج نخوری رشد نمیکنی

9-کنایه:گریه میکنی؟؟ حالا یه کاری میکنم که واقعا اشکت در بیاد

عدالت:یه روزی بچه دار میشی امیدوارم بچه هات عین خودت بشن

جمله پر از عشق و محبت مامانم به من و داداشم:اگه میخوایید خودتونو بکشید برید بیرون...من تازه اینجا رو تمییز کردم

 

تا حالا دقت کردین ما به بانک اعتماد داریم و پولامونو تو بانک میذاریم ولی بانک به ما اعتماد نداره و خودکارهاشو زنجیر میکنه

تا حالا دقت کردین دعواتون با یکی که تموم میشه تازه جواب های بهتری به ذهنتون میرسه

تا حالا دقت کردین با این همه پیشرفت علم هنوز هیچکی نمیدونه دقیقا از تو یخچال چی میخواد

تا حالا دقت کردین مشتری وقتی با لبخند وارد مغازه میشه که میخواد جنسی رو تعویض کنه یا پس بده

فقط یه پسر میتونه وقتی از سر جلسه امتحان بیرن میاد با لبخند خیلی خوشحال بگه:افتضاح دادم

یعنی سر خوشی تا این حد

 

یادش بخیر یه زمانی دفترامون خط کشی نداشت با خودکار قرمز دو طرفش و خط میکشیدیم همیشه هم این خط لامصب کج میشد خرابش میکردیم

یکی از معضلات زندگیم اینه که همیشه تو سربرگ امتحان جلوی نام.نام و فامیل رو کامل مینوشتیم بعد تازه میبینیم پائینش نوشته:نام خانوادگی والا

 

اونایی که هنوز یادشونه بگن

بدون شرح( نظر تو چیه؟) 

این عکس از رئیس مجلسه که به اردوی تیم ملی سر زده و فقط به کیروش و داش علی کریمی هدیه داده

همه جا طرفدار داری



نظرات شما عزیزان:

ساعت9:57---3 آبان 1391
من اون اتاری دستی ابی رو یادمه من داشتم ازشون

دل نوشته
ساعت9:39---3 آبان 1391
حالا من 1 چيزي گفتم تو به خودت نگير

جوانه
ساعت9:37---3 آبان 1391
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶……..
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´ ´´´´¶¶……
´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´ ´´´´´´¶¶……….
´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´ ´¶¶´´´´´¶¶…………..
´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´¶¶´´´´´´´¶¶…..
´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´ ´¶¶´´´´´´´´¶¶…..
´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´ ´´´´´¶¶´´´´´¶¶….
´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´ ´´´´´¶¶´´´´´¶¶….
´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´ ´´´¶¶´´´´´´´¶¶…
´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶ ¶¶´´´´´´´´´¶¶….
´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´¶¶…..
´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´¶¶….
´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶¶….
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´ ´´´´´´¶¶…..


دل نوشته
ساعت9:35---3 آبان 1391
are vala manam harchi pain bala mikonan nemifahmam

mahsa
ساعت9:33---3 آبان 1391

خیلی خوب بود






jet boy
ساعت22:00---2 آبان 1391
سلام چه خط خطیه جالب و.... لینکیدمت بلینک

jet boy
ساعت21:59---2 آبان 1391
سلام چه خط خطیه جالب و.... لینکیدمت بلینک

LoVe
ساعت11:55---29 مهر 1391
دودورووو دو دو دو *عــلــــی کــریـــمــــــی*

.::یـــه ایـرانــه و یــه کـریــمـی::.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 23 / 7 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |