×--×13

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

تو جمع خانواده داشتیم فیلم میدیدم طرف دو شخصیته بود زرت و زرت میزد آدم میکشت یه ساعت بعد عین یه بچه گوگولی عاشقانه نگات میکرد!!!!
بابام:خانوم نکنه این بچمونم دوشخصیته باشه؟؟؟؟
مامانم: نه بابا خیالت راحت این از اولم بی شخصیت بود چه برسه به دو تا شخصیت!!!!
ینی تخریب در حد هیروشیما....الان هنوز دارم تیکه هاشو جم می کنم

به یکی همینطوری اس.ام.اس دادم:
"ببخشید میتونم شماره تونو داشته باشم؟"
جواب داد: " نه خیر :| "
اصن اشک شوق تو چشام حلقه زد،وقتی فهمیدم از من شاسکول تر هم هست

یکی از فانتزی هام اینه اونقدر پولدار باشم که یه چیپس 800 تومنی بگیرم،

بعد همینطوری که دارم میخورم و قدم میزنم یه پسر بچه واکس فروش ببینم که داره

با مظلومیت زل میزنه تو چشمام،منم بسته چیپس رو بهش بدم و به راهم ادامه بدم،

اون بچه هم داد بزنه خانوم لااقل اسمتو بگو،

منم سرمو پایین بندازمو به سمت افق پیش برم و محو بشم ...:))



بدترین شکستمو وقتی خوردم که...
با عشق و امید گره هندزفریمو باز کردم ولی...
دیدم گوشیم شارژ نداره...هنوز کمر راست نکردم

بعضیا هستن مث 405
همیشه دوست داشتنین...
همیشه رو بورسن...
همیشه قابل اعتمادن...
هیچ وختم تنهات نمی ذارن...
به سلامتیشون

رفیقم گوشی glx خریده
حالا گیر کرده تو جیبش در نمیاد
هیچی دیگه برد نمایندگی درستش کرد
الان مثل روز اول داره از جیبش در میاد :|



زنگ زدم به بابام میگم یه کارت شارژ بخر واسم نمیدونم چرا یهو آنتن گوشیش رفت
من هی میگفتم الوو الوو...بابام میگفت: هی الوو الوو نکن اصلا صدات نمیاد
من از اولم میدونستم بچه سر راهییم

شادی ها و تفریحات سالم ما تو کلاس اینه که با یه میخ صندلی استاد رو سوراخ سوراخ میکنیم
سپس یه سرنگ ترجیحن بزرگ را از آب پر کرده و به اسفنج داخل صندلی تزریق میکنیم
پس از نشستن شخص مربوطه رو صندلی دل بچه ها شاد و پای استاد خنک میشود

یه سری هم هستن هنوز رو ماشین ها میان می نویسن :
” لطفا مرا بشویید”
اینا آخرین بازمانده های نسل دایناسورها هستن !

ای بابا دیروز رفتم یه آیفون ۵ خریدم

پشیمون شدم مگه لامصب از جیب در میاد؟

هیچی دیگه رفتم پس دادم یه GLX گرفتم

سلامتیه اونایی که به عشق دوچرخه و آتاری معدلشون بالا شد ولی براشون نخریدن :))

اومدم خونه میخواستم لباسامو عوض کنم دیدم شلوارم خیسه
به داداشم میگم آب ریخته روی شلوار من ؟؟؟؟؟
میگه نه پارچ آب ریخت روی زمین با شلوار تو خشک کردم
من

شلوار مربوطه

مامان



نظرات شما عزیزان:

آتنا
ساعت21:32---17 فروردين 1392
سحری خیلی گلی اجی
عاششششقتم


slm
ساعت8:36---20 بهمن 1391
slm shoma goftied ke ba kasi k madel bala hastan migardi manm yw bachw keshavarzam age dos dari bezang//...09393074532

بیتا
ساعت13:15---14 بهمن 1391
هر وقت میخوام شاد شم میام تو وبت سحر جونم
وبت عالیه گلم......


ملیکا
ساعت20:11---12 بهمن 1391
مـے گــویـنــد ســـآدهـ امــ...



مـے گـوینــد تـــ♥ــو مـــرآ بـآ یـکــ جمـلـہ...



یـکــ لبـــخـنــد...



بــه بـآزے میــگیــرے



مـے گـوینــد تـــرفنــدهـآیتـــ، شـیطنـتـــ هـآیتـــ



و دروغ هایـتــ رآ نمـے فهمـمـــ...



مـے گـوینــد سـآدهـ امــ...



امـآ تـــ♥ــو ایـטּ رآ بـآور نکטּ



مــטּ فـقـط دوسـتـتـــ دآرمــ...



همیـــــــטּ!!!!



و آنهآ ایـטּ رآ نمـے فـهمنــد.... .!


پاسخ: :|


ملیکا
ساعت19:53---12 بهمن 1391
سلام اجی جوووووون من فقط موندم این مطالب رو از کجا میاری خیای باحال بود خودتم خیلی باحالی

نيلوفر
ساعت12:09---11 بهمن 1391
سلام جيگر پاسخ:ادرستو اشتباه نوشتی نیلو جون دوباره بنویسش عزیزم :)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 11 / 11 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |