آقا سیب زمینی

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

*پراید خوبم، انژکتورت را قربان،

‌ای لاستیکت تو حلقم، ‌

ای فدای برجستگی صندوق عقب تو،

‌ای دور رینگت بگردم،

فکر می‌کردی یک زمان به مدد تلاش شبانه روزی مسوولان ۱۸ میلیون تومان بشوی؟!

معرفی میکنم :

بچه ها :------> آقا سیب زمینی
آقا سیب زمینی:-----> بچه ها


نیگا چقدم ناز نگات میکنه :)))



نظرات شما عزیزان:

nargess
ساعت15:05---22 فروردين 1392
salam webloget ghashang bood che khasisi mizashty az roye matalebet copy mikardaim khob age bezary kheyli mahy
پاسخ:ممنون نرگس جون ولی من واسه مطالب این وب زحمت میکشم شما م برو بگرد پیدا کن :|


f@rzin
ساعت17:14---5 فروردين 1392
سلام خوبی
سال نو تو مبارک

پست قشنگی بود
نظرسنجی جدید سایت من:
*بهترین آلبوم پاپ موسیقی ایران در 1391*
بی زحمت بیا تو وبم تو این نظرسنجیم شرکت کن...
نظرسنجی زیر چت باکس وبمه
خیلی خیلی ممنونم


هیچ کس
ساعت17:23---1 اسفند 1391
حرف که می زنی انگار
سوسنی در صدایت راه می رود
حرف بزن
می خواهم صدایت را بشنوم
تو باغبان صدایت بودی
و خنده ات دسته کبوتران سفیدی
که به یکباره پرواز می کنند .
تورا دوست دارم
چون صدای اذان در سپیده دم
چون راهی که به خواب منتهی می شود
ترا دوست دارم
چون آخرین بسته سیگاری در تبعید .
تو نیستی
و هنوز مورچه ها
شیار گندم را دوست دارند
و چراغ هواپیما
در شب دیده می شود
عزیزم
هیچ قطاری وقتی گنجشکی را زیر می گیرد
از ریل خارج نمی شود .
و من
گوزنی که می خواست
با شاخ هایش قطاری را نگه دارد .

آپم


alone
ساعت12:27---30 بهمن 1391
salam abji up kardam montazeram bye bye

هیچ کس
ساعت23:29---29 بهمن 1391

لینکیدم فدات شم


ملیکا
ساعت20:16---29 بهمن 1391
سلام اجی جوووووووووون حالت خوبه گلم
پاسخ:مرسی عزیزم بهترم :)))))))))))))


ملیکا
ساعت20:16---29 بهمن 1391
سلام اقا سیب زمینی من ملیکا هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 29 / 11 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |