بیمارستان

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

امروز تو بیمارستان نشسته بودم،یه پسر بچه اومد کنارم گفت:خانوم شما میدونید چجوری گوش رو شستشو میدند؟

گفتم:خاله جوون کاری نداره که...گوشتو میبرند،بعد یک ساعت میزارنش تو وایتکس...بعدش با نخ و سوزن دوباره میدوزندش
همین که بغض کرد و اشک تو چشاش حدقه زد و آماده ی گریه کردن شد...

سریع خودم رو از صحنه ی جنایت دور کردم که خدایی نکرده پدر بچه سر نرسه :|
حالا نه اینکه فکر کنید روانی ام....نــه!!
من فقط مریضم :|

بخاطر همین رفته بودم بیمارستان :) 



نظرات شما عزیزان:

OmidHanjare
ساعت16:52---7 مرداد 1392
khol

میثم
ساعت12:19---10 تير 1392
سلام آبجی لینکت کردم.

ملیکا
ساعت15:51---8 تير 1392
خیره سر با این کارات شوهر گیرت نمیاد مخاطب خاصت هم فرار میکنه



سهند
ساعت15:50---8 تير 1392


مهرداد
ساعت15:49---8 تير 1392
دختره ی روانی

محمدشادمهر
ساعت11:49---8 تير 1392
نه که بخوام الکی تعریف کنم وبتون قشنگ...قابتونم قشنگ... خوشم میاد در عین حال که باحالید درس خونم هستید من نمازمو میخونم اما بسیجی نیستم....همیشه دوست دارم شی بپوشم....راستی دارم تمرین میکنم آهنگ دروغ مازیار فلاحی رو با گیتار بزن اما نمیشه...من الگوی موسیقی خودم رو شادمهر قرار دادم....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 6 / 4 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |