لی مین هوو

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

یه عکس تووپ  از لی مین هوو جونم

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــSAHARـــــــــــــــــــــــــــــ

یه نظــــــر بدبد ببینم قالب جـــــــــــدید چطوره ؟؟؟

این بهتره ؟؟ یا قبلی ؟؟ یکی دیگه بذارم بهتره ؟؟



نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت12:56---20 تير 1392
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی

sahar
ساعت17:15---17 تير 1392
سلام جیجرم
این عکسی که گذاشتی مال فیلمه سلیقه شخصیه
فقط خواستم بگم که بدونی منم این کارم
حالا از شوخی گذشته یه چیز خیلی باحالی هست اونم اینه که اسم منم سحر!!!!!!!!
فدای اون اسم خوشملت بشم من
حتما بیا وبم جیجرم
یاحق.بای


sahar
ساعت17:12---17 تير 1392
سلام جیجرم
این عکسی که گذاشتی مال فیلمه سلیقه شخصیه
فقط خواستم بگم که بدونی منم این کارم
حالا از شوخی گذشته یه چیز خیلی باحالی هست اونم اینه که اسم منم سحر!!!!!!!!
فدای اون اسم خوشملت بشم من
حتما بیا وبم جیجرم
یاحق.بای


raha
ساعت10:43---9 تير 1392
سلام خوفی؟سحرجووون من تازه اومدم وبت!خیلی باحاله قالبت اینی که هس حرفی نداره...و هرچی من دوس دارم توأم دوس داریااا..جونپیوی خودم...عشقم پرسپولیس...والیبال بخصوص موسوی...به وب منم سربزن باشه؟!
کامنت بذاربرام!منتظرم بوسیکا!


سهند
ساعت12:58---8 تير 1392
قبلی بهتره همون که بادبادک داره

ثـــــــــنا
ساعت12:56---8 تير 1392
قبلی بهتره

ملیکا
ساعت12:55---8 تير 1392
قبلی

baran
ساعت19:34---7 تير 1392
سلام عشقم...خوفی؟؟میسی که خبرم کردی...یه چن روزی مسافرت بودم نتونستم بیام...میسی بای...

SAJAD
ساعت10:11---7 تير 1392
خوشبخت ترين،خوش شانس ترين و شادمان ترين ادم روي زمين... تو...تو...تو...نيستي...!اونيه كه تو رو داره!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 6 / 4 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |