محمد موسوی

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

 یه پست به افتخار تیم ملی والیبــال

 بــــــــــهـ  افتخــــــار محمد موسوی



نظرات شما عزیزان:

محمدحسین
ساعت11:58---15 تير 1392
سلام خوب هستید ؟خوش میگذره میخوام کمی اذیتت کنم خودت گفتی جنبه دارم .دختر رو چه به فوتبال؟حالا پرس پلیسی هستی خودش خوبی فقط استقلالی نباشی راستش من اصلا از فوتبال خوشم نمیاد وپینگ پنگ دوس دارم.منم شاگرد ممتازم تومدارس برتر درس میخونم(هزار ماشاءالله برام باشه خخخخ) وقتی شوی درخانه ات رازد ووقتی ان شاءالله یه بچه تبل وخوشکل ماشاءالله ش باشه به دنیا آوردی مجبوری مثبت باشی خانم دانشجو .راستی من قاووت های کرما نروخیلی دوس دارم مخصوصا یکیش هست که رنگش خاکستری مایل به قهوه ای هست وای خیلی خوش مزه هست .من 17 سالمه به وبم سربزن بای.
پاسخ: با این تفکراتت باید قرن 20 به دنیا می اومدی :))))))))))))))))))))))


mostafa
ساعت21:49---9 تير 1392
بیایی منتظرم

مهرداد
ساعت16:42---9 تير 1392
تبریکـــــــــــــــــــــــــ ــــــ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 9 / 4 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |