سیلام :)

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

سیلام برو بچ :) 

حالتون خوفه

چی کارا میکنین

این روزا بلاگفا پدر مارو در اوده :(

اگه وبلاگ بهم ریخته شد از سرویس وبلاگ دهی هست :|

و وب ما هیچ مشکلی نداره :)

اگه یه ربع و یا ده دقیقه دیگه دوباره بالا بیارینش درست میشه :)

فقط از من اینجوری نیست

و از همه لوکس بلاگی ها اینجوری میشه :|

راستی بچه ها تو این روزا التماس دعـــــــــــــــــــــــا 

ما رو فراموش نکنید :)

ممنون

بای

 



نظرات شما عزیزان:

saeed & mahshad
ساعت12:00---3 شهريور 1392
slllm,vaghean webe jaleb o ghashangi dariii,az in be baad mikham hamishe biam webet..b mano eshghamam sar bezan,man 20 salame o nafasam 18 saleshe...kheili aziatemun kardan,nazashtan baham bashiiim,ama yavashakiii kenare hamiim,dastanemuno tu web neveshtam,kheilia saat ha khundanesh o goftan saeed to bayad y roman benvisiii..hatman biaiaa
پاسخ: چشم داداشم :)))))9


الهام
ساعت19:12---23 تير 1392
وبتو دوست دارم من ممیلینکمت یه سر به وب من بزن و منو بلینک

♥ هیچ کس ♥
ساعت11:46---23 تير 1392
به به عجب عکسی

3p
ساعت18:26---21 تير 1392
به به چه قالب قشنگ و خومشلی. مبارکه عزیزم

faezeh
ساعت9:43---21 تير 1392
سلام وب قشنگی داری خوشحال میشم به وبم سربزنی مرسی

SAJAD
ساعت16:23---20 تير 1392
س. چقدر تو مسخره ای واقعا میگم این همه نظر دادم سر نزدی حیف نظرات من به ادمی مث تو دادم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 20 / 4 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |