×--×4

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

 

مورچه رو انداختم تو بشقاب بیسکوییت ویفر شکلاتی
 
تکون نمی خوره
 
فک کنم از خوشحالی سکته کرده
 
مورچه اینقد بی جنبه

امروز یارو اومده آدرس میپرسه یه ساعت توضیح دادم"سمت راست فلان جا"

خدافظی کرد رفت سمت چپ :|
خدایا ما رو ببین با کیا شدیم 75 میلیون

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم ؟ . . . . . .... . . . . . . دمش گرم نجاتمون داد

رفتم تو تاکسی نشستم،راننده تاکسیه میگه:سلام
منم میگم:سلام! میگه:چطوری؟
میگم:مرسی خوبم!!!! میگه:چه خبر؟؟
میگم:سلامتی شما چه خبر؟!!!
!!!!1میگه:باشه،تا یه ساعت دیگه خودمو میرسونم
میگم:جااان؟؟؟؟
عقب تاکسی مرده بودن از خنده...حسابی کنفت شدم

اون اوایل که اومده بودم فیسبوک

اسم یه دختر سونا بود

یه بار بهش گفتم چطوری جکوزی بلاکم کرد بی ادب

هنوز هم وقتی به من آدامس موزی تعارف میکنن با استرس از بغل میکشمش بیرون

یه وقت از اون تله ها نباشه

کصافطا ذهنیت مارو خراب کردن 

هیچ لذتی بالاتر از خندوندن فرد در حال نماز نیست.

خدایا مارا ببخش و بیامرز

اگه یه روز صبح خیلی خوشحال از خواب بلند شدی و دیدی نه غمی ، نه زنی ، نه بدهی ،نه دردی ! بدون دیشب تو خواب مردی !

روحت شاد و یادت گرامی !

وقتی مامانم خونه نیست یکی از تفریحات سالمم اینه که میرم در یخچال رو اینقدر باز میزارم تا صدای آلارمش در بیاد بعد میگم : حالا هی زر بزن هیشکی به دادت نمی رسه !!
میدونین حسش مث کتک زدن بچه لوس مهمون دور از چشم پدر مادرشه !!

طرف سوار اسب شده، عکسشو گذاشته فیس بوک، میگه اون بالاییه منم !

 



نظرات شما عزیزان:

kamelia
ساعت16:22---23 آذر 1391
سلام عزیزم وب خیلی زیبایی داری امیدوارم موفق باشی واقعا قشنگ بودند

tina EMO
ساعت16:31---22 آذر 1391
سلام آجی سحر

دخی عجب جوکای توپی گذاشتی کلی خندیدم خوشحال میشم به وبم سربزنی وپیغام بذاری

مرسی

بای


tina EMO
ساعت16:30---22 آذر 1391
سلام آجی سحر
دخی عجب جوکای توپی گذاشتی کلی خندیدم خوشحال میشم به وبم سربزنی وپیغام بذاری
مرسی
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 19 / 9 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |