×-×5

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

وقتی سرما میخورم و سرفه های بعد از سرماخوردگی میاد سراغم

حس جانباز های شیمیایی جنگ بهم دست میده

اصن یه وعضی

ادمینتون داره از دس میره

يني درگير اين دخترايي هستم که با شلوار جين تو باشگاه ورزش ميکنن!!

اينا همونايي هستن که کوه رو هم با کفش پاشنه بلند ميرن

نقشه هایی که من تو دبیرستان در فرار کردن ازمدرسه داشتم

مایکل اسکوفیلد توی فرار از زندان نداشت

من حیف شدم :|

اگه گوینده اخبار رسانه ی ملی رو حذف کنن

و به جاش آهنگ "همه چی آرومه" را بزارن بهتر نیست؟؟بهتره هااا

اگه کسی بهت گفت دوستت دارم

آروم بغلش کن ، نازش کن ، سرشو بذار روی شونت و یواش در گوشش بگو :
اونجایی که تو درس میخوندی ما مدیر مدرسه بودیم:)))

گاهی وقتا میری سمت یکی ازت فرار میکنه

ازش دور میشی میاد سمتت

تکلیفشون با خودشونم معلوم نیست

یه دفتر خریدم 12 هزار تومن

موندم توش بنویسم یا بزارم توی دکور

معمولا 90% از مشکلات به هم خوردن رابطه دختر و پسر زیر سر

دوستای صمیمیه دختر هست

ای تو روحشون

خانوم ليلا فروهری که حالا آهنگ عارفانه ميخونيی

فکر ميکنی ما يادمون رفته از اين ور ميلرزوندی ميرفتی اون ور،

ميگفتی جونی جونم بيا دردت به جونم ...!؟

دلیل اینکه آیفون 5 نمیخرم اینه که

پول ندارم .

دست بکشی روی جیبت اما گوشیتو حس نکنی

لامصب عجب استرسی داره

وقتی زمین خوردم ، اذیتم نکن !

چون وقتی دوباره رو پام وایسم ...

دهنت رو سرویس میکنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 22 / 9 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |