×--×8

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

 

 

من بچه بودم مث شما بچه پولدارا لاک پشت و طوطی و سگ پا کوتاه و گربه نداشتم.

یه قورباغه بی پدر و مادر تو کوچه پیدا کرده بودم و براش مادری کردم

خدابیامرزتش

اسمش قاسم بود

قلب عزیز لطفا:

"خفه شو"

و در همه کارها دخالت نکن

همین که خون پمپاژ کنی کافیست .

من که خیالم از بابت راست یا دروغ بودن آخر دنیا توی 21 دسامبر راحته،

آخه عربستان همیشه یه روز زودتر از ماست،

وایمیسم ببینیم چی میشه دیگه

یادش بخیر اون قدیما هر وقت مامانمون سبزی می خرید

توش حلزون و کفشدوزک پیدا می کردیم تا یه مدت باهاش بازی می کردیم..!

یه همچین تفریحات سالمی داشتیم ما

الان همش آماده شده هست :|

تفریحات سالمم ازمون گرفتن بعدم میگن چرا معتاد میشیم

 

آخیش
تموم شد

.
.
بلاخره غذاهای محرم که تو یخچالمون بود امروز  تموم شد

رفتم از عابربانک پول بگیریم میگه : وجه نقد موجود نیست. بعد مینویسه درخواست دیگری دارید؟!.

.. آره 4 تا جوک بگو بخندیم!!!!!!!!

آینــــــــه بغـــــل ماشیـــن هم نشدیم...

که ادما از اونـــی که فکـــر میکنیم بهمـــون نزدیکتـــــــــــر باشن... :|

گوشیم زنگ خورد ، اسم رفیقم افتاد

گوشی رو برداشتم ، با یه صدای خسته گفتم : سلام دیوث

یه صدای کلفتی اومد :

پدر دیوث هستم ، دیوث اونجا نیست؟

از خجالت پشت گوشی آفتاب بالانس میزدم :))

جواد خیابانی از نیروی انتظامی عاجزانه درخواست کرد که
از این به بعد هر زنی که گرفتن نگن زن خیابانی !

شما يادتونه ؟ اونوقتا وقتي نمي خواستن تلويزيون ببينيم دست ميزاشتن پشتش مي گفتن داغ كرده .. الان مي سوزه .. بايد خاموشش كني..ما هم گوش مخملي سريع تلويزيون رو خاموش ميكرديم...

تا حالا دقت کردین یه روزایی هست که یهو قصد می کنی اتاقتو مرتب کنی…

همه ی وسایلتو که می ریزی بیرون تازه میفهمی چه غلطی کردى

نقش منشی در فیلم های ایرانی:
- آقای رییس من بهشون گفتم شما جلسه دارین ولی ایشون...
-اشکالی نداره، شما بفرمایید

 

واقعا چه حوصله‌ای داره این پشه...

تا طبقه ۶ میاد واسه ۲ قطره خون !!!

یکی‌ نیست بگه اسکل عین همین خون تو همکف هم هست .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 29 / 9 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |