×--×9

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

امروز صبح رادیو میگفت دوستان همراه اینجا ایرانه و همه اینجا شادند ...!!
و اینطوری بود که نتیجه گرفتم من الان باید خارج باشم :|

شما یادتون میاد بچه که بودیم هر بار میخاستیم قرآنو با صوت بخونیم فقط اعوذ بالله و بسم الله شو شبیه

عبد الباسط میگفتیم

باقیش رو مثه شماعی زاده میخوندیم!


دختدره اومده نوشته "خداحافظ تابستان ، یادت باشد روزهای گرمت گاه به سردی گذشت .."
منم گفتم میخواستی کولرو خاموش کنی احمق :))
درسته بلاك شديم ولي ارزششو داشت

شما یادتون نمیاد اون زمان که غلط گیر نبود.پاک کن 2 رنگ بود یه طرف قرمز یه طرف آبی،آبی واسه پاک کردن خودکار بود که به تنهایی هیچ تاثیری نداشت باید تف میزدیم بهش دفترامونم پاره میشدو شاد میشدیم

انقد بدم میاد مهمون میاد خونمون میگه ببخشید شمادستشویی هم دارین؟!

نه واقعا فكر ميكنن ما شـــبا میریم پای درختا دستشویی؟  

دوستم بهم اس داده از این ک بهت اعتماد میکنم چی برداشت میکنی؟
منم بهش گفتم : گندم ، برنج ، مرکبات!
العان چن روزی میشه ازش خبری ندارم فک کنم خودکشی کرده!

اصن احساسات سرشون نمیشه این دوستا

پسره سربازی نرفته،اونوقت میگه در صورت جنگ واسه دفاع از کشورم برمیخیزم!
شما صبح ها قبل از ظهر برخیز نمیخواد تو زحمت بیوفتي لامصــب

تو عروسی یکی میخواست یکی رو بلند کنه برقصونه،طرف دوست نداشت برقصه؛ انقدر بهش گیر داد باید برقصی که آخرش دعوا شد!

سال دیگه در افغانستان:

دخترم داری میری مدرسه مواظب باش یه مشت کارگر ایرانی تو ساختمون روبرویه دارن کار می کنن!

هنوز نفهمیدم که چرا تو کشوری که میانگین مطالعه مردمش 10دقیقه س نمایشگاه کتابش چرا اینقد شلوغه؟

من نمیدونم این ایرانسل چجوری روش میشه بنویسه 4 ریال شارژ باقیمانده !
خو بنویس شارژ نداری کصافط :|

منطق ایرانی دو حالت داره: یا حق با منه ، یا تو نمی فهمی که حق با منه!

یعنی این‌قدر که من نقشه شهرهای GTA را از حفظ هستم،

خیابان‌ها و اتوبان‌ های شهرمو را نمی‌شناسم.



نظرات شما عزیزان:

مرضیه
ساعت0:32---15 مرداد 1392


غمكـــــــــــده
ساعت3:59---5 دی 1391
باحال بود حال كردم

fateme
ساعت11:20---4 دی 1391
سلام به منم سر بزن منتظر نظراتت هستم...

راشيـــن
ساعت18:39---3 دی 1391
_______★★★★★_______★★★★_____

_____★★★★★★★____★★★★★★__

___★★★★★★★★_★★★★★★★★★_ __

__★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★___

__★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★____

__★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★____

__★★★★★★★★ ★★★★★★★★★★__

___★★★★★★★★★★★★★★★★★


پرنسس
ساعت12:56---3 دی 1391
وای کلی خندیدم مرسی....خیلی باحال بود آجییییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 2 / 10 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |