×--×10

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

ساعت دو نصفه شب يکي اول زنگ زد بعد اس ام اس داد که من يه پسر 24سالم از ,,,,,,,,, به قرآن شماره شما رو همينجوري گرفتم اگه دختري تو رو قرآن جوابمو بده خيلي خيلي دوستت دارم!!!
ملت تحت فشارن بخدا :|

دقت کردین همیشه خنده دار ترین موضوعات زمانی به مغزت میرسه که وسط مراسم ختم هستی؟

همیشه فکر میکنم یه چیزی تو یخچال هست و من ازش بی خبرم!!!
ولی هرچی میگردم پیداش نمی کنم....
شماچطور؟

دختره تو فیسبوک کامنت گذاشته:
:)

پسره زیرش نوشته:

چقدر قشنگ میخندی خوشگل خانوم!!! :|

موندم کجا سرمو بکوبم....؟؟؟!!!

یارو تعریف میکرد :

سمتِ بازار بودم دوست دخدرم زنگ زد گفت بیا خونمون تنهام ..
سریع یه موتور گرفتم رفتم خونشون ..
در و باز کرد رفتم بالا ، ولی رفت تو اتاقش در و بست !
یه ساعت پشت در التماس می کردم که باز کنه یا حداقل بگه چشه
اومد بیرون گفت محسن ِ ديــوس من با تو توي کافی شاپ سر کوچتون قرار میذارم یه ساعت دیـر میای سر قرار !
الان تو کف موندم چطوری خودتُ یه ربعـه از پونزده خرداد رسوندی صادقيـه ..
الان یه روزه برام سواله واقعن چطوری تونسته بودم :| ؟؟

يکي مزاحم ميشد هي اس هي زنگ...جواب نميدادم که بيخيال شه...
ديگه تماس نگرفت
بعد چند روز اس داده الان : ببخشيد من چند روز مزاحمتون نشدم کار داشتم دستم بند بود ، شرمنده،چه خبر؟

انگار تحریما داره اثر میکنه

من موندم این مخترع نون تافتون چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته رو این نون؟!؟!؟!

یه لقمه درست حسابی نمیشه گرفت!!!

همش نشت میکنه...!!!!

ساعت 6 صب تو رادیو گف با هرکی قهرین همین الان بش زنگ بزنین و آشتی کنین، والا با هر کی هم آشتی باشیم اون موقع صب بش زنگ بزنیم 10سال باهامون حرف نمیزنه .

منــــــــــــــم بیـــام؟
-نـــه عزیزم! ما میخوایم بریم آمپول بزنیم!
.
.
.

(◕︵◕)گَنـــــده ترین نوستالژی بچگیم؛وقتی میخواستن منو از خودشون باز کنن

حق بیمه پراید: 472000تومن

مجبورم ماشین رو بفروشم،بیمش کنم!
خداوکیلی مملکته داریم؟؟؟

قبوا دارين خونه بدون پدر و مادر خونه نیست...

.
.
.
مرکز فساده :)
بهلههه

ی دختر کوچولوی 5-6 ساله اومد ازم پرسید:

دختر کوچولوهام حامله میشن؟؟

من :-| نه عزیزم...

پسر کوچولوی بغل دستیش: بهت گفتم که ترسو...

من:

دختر دهه شصتی

مایکل جکسون

ارمان های امام

کل پارک:



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت21:42---8 دی 1391
30لااااام...کجایی کچل؟!!!!
دمت آبجوش آجی!!!!وااااااااااااااقعا عالی بود


NoBoDY
ساعت12:42---7 دی 1391
INA az koja kaf miri ???!!

ye moddate naraftam mikhoore male oonja bashe
be har hal jaleb bood TQ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 6 / 10 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |