×--×11

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

دانشمندان هنوز نفهمیدن چرا ایرانیا وقتی یکی از جای دور بهشون زنگ میزنه با داد حرف میزنن

موقع خشم 10ثانیه صبر کنیــــد...

حتما فحشــهای بهتری یادتون میاد

استاد داشت درس میداد اخر سر پرسید : کی نفهمید؟؟

من: من نفهمیدم.

استاد: میخواستی گوش بدی

من: کره خر!!

استاد: چی گفتی؟؟

من: میخواستی گوش بدی :دی

از کلاس اخراج شدم ولی کاملا ارزشش رو داشت

امروز تو خيابون زنه پاش سُر خورد گـــروووپس خورد زمين....


هيچي ديگه رفتن زير بغل شوهرشو گرفتن که از خنده غَش کرده بود

همه جاي دنيا ملت دارن با iphone و htc چه كارا كه نميكنن
.
.
.
.
اون وقت جي ال ايکس هم تبليغات ميكنه كه راحت از جيب درمياد

انگار بقيه گوشيا با سيم بوكسل درميان .

درسته خانوما پارک دوبل بلد نیستن ولی خداییش رانندگی با پاشنه پونزده سانتی کار هر کسی نیست!!!!

واقعا موجود مزخرفیه این مورچه بالدار.

آدم یاد " پژو آر-دی" می افته.

اگه بالداری چرا مورچه ای.

اگه مورچه ای چرا بالداری؟

ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ، ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻧﻤﺎﺯﺵ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﺩﺍﺷﺖ ﺩﻋﺎ ﻣﻲ ﻛﺮﺩ ...

ﺗﺎ ﻣﻨﻮ ﺩﻳﺪ ﮔﻔﺖ :ﺧﺪﺍ  ﺍﻳﻨﻮ ﻣﻲ ﮔﻤﺎ !!!

من

بنی آدم ابزار یکدیگرند
 
در اسگل کردن ز هم برترند
 
چو عضوی به درد اورد روزگار
 
دگر عضوها را خنده و هار هار

این یکی رو هیچ وقت نفهمیدم واسه چی یاد گرفتم

می خوام بدونم کسی هست «ب.م.م» و «ک.م.م» (ریاضی)

در طول زندگیش به دردش خورده باشه؟

یه سری لذت‌ها هم مختص ایرانه.

مثلا یه پول پاره‌ پوره رو یجوری به یه راننده‌ای، بقالی… بدی ازش خلاص شی.

آدم احساس پیروزی می‌کنه

- بد‌ترین بلایی که سر یه پسر میتونین بیارین :

.

.

تو دانشگاه در کلاسشو بزنی‌ به استاد بگی‌ با فلانی‌ کار دارم،

میگه چیکارش داری؟

میگی‌: مامانش براش لقمه آورده

رفتم عکس ۳در۴ بگیرم واسه کار اداری

روی شیشه عکاسیه زده بود:

«عکس فیسبوک در کمتر از ده دقیقه!» با لایک ‌خور تضمینی!

یعنی ملت داغونن!!!



نظرات شما عزیزان:

taranom
ساعت23:34---16 دی 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا ای عالی بود با همش موافقم مخصوصا ب.م.م و ک.م.م خدایی
به چه دردی میخورن؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 15 / 10 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |