4(×_×)

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

 

 

ایا میدانستید انسان هایی که بیشتر عمر میکنند دیرتر میمیرند؟؟

نه خدایی میدونستید؟؟:|

 

ما بدبختا موقعی که میرفتیم مدرسه...جمعه ها هم ما رو بیدار میکردن میفرستادن مدرسه

حالا بچه های امروزی تا ساعت 12میرن مدرسه تازه پنجشنبه هم تعطیل هستن

ما اینقد مدرسه رفتیم و درس خوندیم با معدل19 شدیم وبلاگ نویس اینا چی میخوان بشن؟؟؟

بچه ها تا حالا توجه کردین شهرام شپره کلا خودش قرص ایکسه

 

 

سال ها گذشت و گذشت و گذشت و ساندیس ها کماکان تولید شدند و تولید کنندگان نوشتند از"اینجا" باز کنید و مردم همچنان از "انجا" باز کردند:|

 

 

عاشق باش..

جوری عاشق باش که انگار خاک بر سر از تو وجود نداره

داشتیم توی پارک قدم میزدیم یه بچه 2یا3 ساله دستاشو پشتش گره زده بود تند راه میرفت

مامانشم پشت سرش هی میگفت امیرمحمد صبر کن....وایسا کارت دارم

یه دفعه وایساد داد زد:مامان ولم کن منم مشکلات خاص خودمو دارم

من:|

دوستم:|

کل پارک:|

مشکلات خاص:|

خدایا ما رو با چه کسایی کردی 75میلیون..

 



نظرات شما عزیزان:

محیا
ساعت10:15---3 آبان 1391
برعکس من هستم تونیستی .اپ میکنی خبرنمیدی.نمیای خودت.بازم بگم.

حالادیدی من هستم چون خودم میام بدون دعوت توهم یادبگیر


حسین
ساعت10:14---3 آبان 1391
مدیر محترم وبلاگ ، با عضویت در گروه ما می تونید جدیدترین عکس ها و جدیدترین مطالب رو در ایمیل خودتون دریافت کنید و جزء اولین ها باشید که در وبلاگ خودتون منتشر می کنید. برای آموزش عضویت و اقدام برای عضویت به آدرس گروه ما مراجعه کنید.

mahsa
ساعت10:13---3 آبان 1391
زود آپ نمیکنم ولی چون بخاطر درس کم سرمیزنم یهو زیاد میزارم
حفاظت وبت منو کشته اومدم عنوان وبت و کپی کنم واسه لینکیدن........دیگه خودت میدونی چی گفت دیگه!!!!!!!!!!!!!!


mahsa
ساعت10:12---3 آبان 1391
مرسی که اومدی

mahsa
ساعت10:11---3 آبان 1391
سلام وب خیییییییییییییییییییییلییییییی ییییییی باحالییییییییییییییییییییییییی ی دارییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییی

فارسي بوک
ساعت10:11---3 آبان 1391
سلام

خيلي وبلاگ خوبي داري

به منم سر بزن

من فيس بوک ايراني ساختم خوشحال ميشم بياي و عضو بشي اونجا کلي دوست ميتوني پيدا کني

دختر پسر ايراني همه دور هميم تو هم بيا با ما دوست شو خوشحال ميشم -- منتظرتم

f-book.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 18 / 7 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |