×--×12

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

یه زمانی ما نمی دونستیم دلار چیه سکه و تورم چیه تنها دغدغه که داشتیم این بود که عکس آدامسی که خریدیم تکراری نباشه!

ایران دومین مصرف کننده ی مواد مخدر در جهانه خجالت نمی کشین؟

تا رتبه ی اول جهان فاصله ای نیست ها :|

 
آخرش ما نفهمیدیم تو رو بوسی باید دوتا بوس کنیم یا سه تا

لامصب بد جور موقعیتیه تو می خوای سه تا بوس کنی بعد طرف تو بوس دوم روبوسی رو تموم می کنه و صورت تو جاخالی میره و بعد میون جمع ضایع می شی

 
قدرت خدارو ببین!

.اگه توو اینترنت باشی توانایی اینو داری که بدون احساس خواب آلودگی تا صبح بیدار باشی..حالا کافیه ساعت ۱۰صبح از خواب بیدار شی ساعت ۱۱ کتاب بگیری دست چنان پلکات سنگینمیشه که انگار ۲ شبانه روزه نخوابیدی

به یه بنده خدایی میگن یه کاری کن دیش ماهواره تو دید نباشه بیان گیر بدن ...

رفته روش نوشته:


بسم الله الرحمن الرحیم
بحول وقوه الهی اولین آبگرمکن خورشیدی در این مکان نصب گردید

عزیزان محترم دقت فرمایید هر وقت میخواین یه پست بذارید قبلش از خودتون بپرسین ایا من جوگیر شدم؟؟ اگه جوابتون منفی بود که در این صورت ادامه بدید... پسره ی منگل استاتوس زده : روزی که مرا تنها گذاشتی شب بود!!!!!!

طرف تبلیغ زده: فروش روغن مار صد در صد گیاهی!!!!! :|

قابل توجه دختر خانوماااا و اقا پسراااا... اونایی که عشقشون رو مثل کانال تلویزیون تند تند عوض میکنن اخرش باید بشینن برفک تماشا کنن... گفتم در جریان باشین!!!

خیر سرمون رفتیم شمع روشن کنیم حاجتمون رو بگیریم ، بعد یه زنه اومد شمعشو گذاشت پیش شمع من. بعد شمعش رو شمع من افتاد حاجتا قاطی شد... الان حالت تهوع بهم دست داده... :|

دوس دارم یه روز انقد پولدار بشم که وقتی رانی میخورم؛
اون تیکه آخر آناناس که ته قوطی گیر میکنه، واسم مهم نباشه

داشتم از خونه میرفتم بیرون مامانم پرسید کجا ؟؟!
گفتم بیرون !
برگشته میگه: خوب جای دیگه نریا !

وقتی پشت آیفون میپرسی: "کیه؟"
95% مردم میگن "باز کن" ، 5% باقیمونده هم میگن :"منم" !!



نظرات شما عزیزان:

مجتبی
ساعت22:53---28 دی 1391
زیبا بود
ممنون از وبلاگت
هر وقت میام تو مبلاگت روحیه ام شاد میشه


dorsa
ساعت16:13---28 دی 1391
سلام اپپپپپپپپپپپم و لينكيدمت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 28 / 10 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |