مادر

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

روزت مبارک

امروز روزِ توست،

ای مهربان‌ترین فرشته‌ی خدا.


بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم؟


صبر و مهربانیت را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جا دهم؟

آن زمان که خط خطی های بی‌قراری ام را با مهر و محبّتت پاک می‌کردی

و با صبر و بردباری کلمه‌ به کلمه ی زندگی را به من دیکته می‌گفتی خوب به خاطرم مانده است.


و من باز فراموش می‌کردم محبت تشدید دارد.

در تمام مراحل زندگی، قدم به قدم، هم پای من آمدی،

بار ها بر زمین افتادم و هر بار با مهربانی دستم را گرفتی.


آری، از تو آموختم،

حتی در سخت ترین شرایط، امید را هرگز از یاد نبرم.



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت21:25---4 بهمن 1391
جاده هنوزخیس است ومن همچنان میروم

به خیال رد پاهای اشکهایت,

ولی تردید مرا زجرمیدهد

نمیدانم این خیسی اشکهای توست یا خیسی شرم این جاده ازشکست من!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 2 / 11 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |