های

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

های

یه مرضی گرفتم جدیدا (ب جز قالب عوض کردن )

زرت و زرت آپ میکنم

با گوشیمم هر عکسی میندازم تار میشه

من ب جز خودم با همه قهرم

آغاااااااااااااااااااا! دیروز دوستم من و برد خونشون "تو و من" دیدیم

ینی هروقت خواستین کسی رو به بدترین وجهه ممکن شکنجه بدین بفرستینش اینو ببینه

ورداشته بودن فیلنامه propasal رو کپی پیست کرده بودن

این گلزار و الناز شاکردوست بی معنی هم ک شخصیتای اصلی بودن....

الان عمق فاجعه رو لمس کردین قشنگ؟؟؟؟؟

داداش مجتبی لینک دانلود اهنگ رو گذاشتم ادامه مطلب دانلود کن

باحاله

راستی کاش برام ادرس مینوشتی

گلوی من شدیدا درد میکنه!

امروز صدا نداشتم، واسه همه پانتومیم اجرا میکردم،

باید شلغم بخورم

هییییییییییییییییییییییی روزگار

چه ربطی داشت، نمیدونم

خود درگیری دارم فک کنم

انقدرم اعتماد به نفسم بالائه، فک میکنم تا فردا شب که تولد عاطفه س،

میتونم اون یکی لنگه ی ساق دستشو ببافم

و هرکی فک کرده که من این کار رو نمیکنم بره 20 دقیقه رو به دیوار بشینه

یه چیزی بگم بخندین!

هیچی بی خیال

احساس میکنم ک من برم دنبال کار و زندگیم دیگه

حرفی بود، بعدا میام به اطلاعتون میرسونم

فعلا گودبای

پاورقی: :)



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت10:05---11 بهمن 1391
سلامتی اون کسی که داشت میرفت























گفتم نـرو نمیتونی فراموشم کنی























برگشــت نـگــام کرد























گفتم دیدی نمیتونی …











گفـت: ببخشید شمـــا ؟



ملیکا
ساعت9:06---11 بهمن 1391
ساق عاطی رو تموم کردی؟؟؟ عمرا یه شبه بتونی تنبل خانوم

kian
ساعت11:02---9 بهمن 1391
یه جفت جوراب داشتم, خیلی باهم معاشرت داشتیم
توی دوران اوج رابطه مون یه لنگه اش گم شد...
امروز کشومو ریختم بیرون, یهو دیدم اون تــَــه زُل زده تو چشمام!!!!
گفتم : کجا بودی لوتــــــــــی؟!؟!؟
گفت : باس یه مدت با خودم خلوت می کردم, ولی تمام این مدت بوی تو رو می دادم...
بــــــوییدمش... همون لحظه فهمیدم خیلی مــَــــــــــــــــــــــرده!.
سنگم بود با اون بو باید پودر میشد تا الان



دختره عضو فیس‌بوک شده اون وقت ...
عکساشو بسته
پوکش رو بسته
والش رو بسته
اینفوش رو بسته
... ادش رو بسته
مسیج هم نمیشه بهش داد !!!
خو بدبخت زندانی کردی خودتو؟؟؟!!!
خو مسخره , جنبه ش رو نداری برو بشین گوشه ی اتاقت بافتنی بباف
والا بخدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 9 / 11 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |