×--×14

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

مامانم زنگ زده خونه میگه داداشت اونجاس هنوز؟

میگم نه چن دقیقه پیش رفت

میگه یعنی کلا رفت؟!

گفتم نه هنوز نصفش اینجاست !

تو مترو بشینی و تو اس ام اس بنویسی ((زیپِ طرف بازه))

حداقل ده نفر به زیپاشون نگاه میکنن !

پیانو میزنم آروم میشم، ینى اگه میزدم آروم میشدم

فى الواقع اگه داشتم و میزدم آروم میشدم

در حقیقت اگه داشتم و بلد بودم و میزدم آروم میشدم !

 

خیلی سعی کردم مث این فیلما دوتا بزنم تو گوش یکی

بعد یهو به خودش بیاد زندگیش عوض شه

منتها هر وقت اولیو زدم دعوا شد !

آنجلیناجولى اگر ایرانى بود در نوجوانى ازسوى دوست و آشنا

یه لقب “لب شترى” بهش داده شده و اعتماد به نفسش نابودشده بود

و الآن منشى درمانگاه بود ! والا

نامه محرمانه شرکت apple به GLX :

با سلام

شما تکنولوژی از جیب راحت درآمدن گوشی glx و به ما بدید

در عوضش ما کل سهام شرکت apple رو واگذار می کنیم به شما

ولی متاسفانه جی ال ایکس این درخواست رو رد کرد و اپل در شرف ورشکستگی میباشد !

 

دیوار موسسه ی بیمه رو تازه رنگ کرده بودن

کنارش نوشتن  “لطفا روی دیوار چیزی ننویسید” یکی اومده با اسپری روش نوشته :

“چشم داداش شما جون بخواه”…!

شاعر میگه: زن زیبا بود در این زمونه بلا
درجایی دیگر: بلا ای بلا دختر مردم...
در جایی دیگر: بلا ملا بلا بلا بلا...میخرم واست طلا ملا
نتیجه: شاعر نداریم که یه مشت خانوم باز داریم...!!

دختره 4000 تا دوست تو صفحه فیس بوکش داره که 3990 تاش پسرن ...
( مدلهای مختلف : کچل ، کوتوله ، چاق ، لاغر ، يه وری … )
بعد تو پروفايلش نوشته:
من آن گلبرگ مغرورم که ميميرم ز بی آبی ولی با خفت و خاری پی شبنم نميگردم
.... فکر کنم فقط پی "شبنم" نميگرده !!!

یه روز میخواستم تریپ اعصبانیت و پولداری بردارم
گوشیمو پرت کردم رو مبل ، لامصب کمونه کرد کم مونده بود بیوفته زمین !
قلبم اومد تو حلقم ! 
آهای شمایی که یکی دوستون داره...
 
.
.
.
.
.
.
.
به درک. خاک تو سرتون
من رو همه دوس دارن

 همین جا از تمامی مسئولین محترم مخابرات کمال تشکر رو دارم که هنوز my computer و control panel باز میشه و فیلتر نشده!



نظرات شما عزیزان:

آتنا
ساعت21:23---17 فروردين 1392
وبلاگت عالیه از همه نظر .هم سلیقت.هم نوشتنت.واقعا بهت تبریک میگم
موفق باشی گلم


ملیکا
ساعت18:10---21 بهمن 1391


ملیکا
ساعت18:07---21 بهمن 1391
مثل همیشه عالی بود فقط اینار زودتر این پست و نوشتی میدونم بخاطر گل روی ما این کارو کردی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 21 / 11 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |