15×--×

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

 

 

مردم ایران الان این شکلین
یه دلم میگه بخر بخر " گرون میشه " یه دلم میگه نخر نخر " ارزون میشه "

 

تو خونه شما هم شیرینی و اجیل تحت تدابیرشدید امنیتی نگهداری میشه :|

 

 عیدی که توش مردان اهنین نباشه عید نیست که  والا :)

 

دیگه اوضاع جوری شده که . . .

وقتی بهت عیدی میدن

جوری نگات میکنن

انگار منتظرن باقی پولشونو بهشون پس بدی

نخواستیم اقا باشه ماله خودتون

 
محض رضای خدا یکی واسه این مادرا شفاف سازی کنه …!
اگه یه لباس جدید میخریم معنیش این نیست که میتونی قبلی رو دستمال بکنی

 

از جمله سرگرمی های مادرم اینه که،
تو خونه بگرده و از این و اون بپرسه اگه اینو نمیخوای بندازم دور …!

 

ایرانسل عزیز

یا به پدربزرگ و مادربزرگ های ما اس ام اس نده

یا اگر می دی، لطف کن خودت براشون توضیح بده یعنی چی!

از بس نشستیم توضیح دادیم فکمون در رفت!

 

یکی از چالش های بزرگی که در کودکی فراروی ِ من بودُ باهاش درگیر بودم

این بود که چه جوری “فریبرز عرب‌نیا” و “ابوالفضل پور‌عرب” رُ از هم تفکیک کنم !!!

 

ما به یکی گفتیم خدا به زمین گرم بزنتت ،

نام برده الان روی شن های سواحل آنتالیا داره آفتاب میگیره .فک کنم سوتفاهم شده با خدا !!!

 

ﺩﺭﺳﺘﻪ الان ﺩﺧﺘﺮﺍ ﭘﺎﺭﮎ ﺩﻭﺑﻞ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘن

ﺍﻣﺎ ﺩﻭﺭ ﺯﺩﻧــــــــــــــﻮ ﺧﻮﺏ ﺑﻠﺪﻥ

آیا از صبح تا شب درفیس بوک و اینترنت علاف هستید؟
آیا هر روز شما مثل روزهاى دیگر است؟
آیا هیچ پیشرفتى ندارید؟
.
.
ما هیچ پیشنهادى براى شما نداریم!!
خدا شاهده ما هم مثل شماییم:|

 

تا حالا دقت کردین سر جلسه امتحان

همه منتظرن یکی برگشو ببره تحویل بده تا بقیه برگشونو ببرن تحویل بدن !

 

نشد یه بار این خانواده بپرسن صبونه میخوری

ما هم با ناز بگیم بیارین تو رختخوابم لطفاً

یعنی گفتیم ها

منتهی جوابش در خور مقام ما نبود نادیده گرفتیم !



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت21:12---20 فروردين 1392
سلام چطوری ؟
ببخشید ولی انقدر وبت زیبا بود که خودم زود لینکت کردم و خوشحال میشم تو طراحی وبم با نظرت کمکم کنی
راستی اگه تو هم لطف کنی لینکم کنی ممنونت میشم
شاد باشی


کیومرث
ساعت18:26---19 فروردين 1392
همه چی ارزونه
من چقد ارومم


کیومرث
ساعت18:24---19 فروردين 1392
فدای تو سحر خانوم
کارت عالی بود



at
ساعت13:52---18 فروردين 1392
سحرجون وبت خیلی باحاله پاسخ:بی خیال غضه شدم عاطی جوون

آتنا
ساعت21:44---17 فروردين 1392

دوستت دارم اجی


علیرضا
ساعت23:05---13 فروردين 1392
سلام سحرخیلی دلم گرفته خیلی
پاسخ:علیرضا؟؟؟ نمیشناسم داداش گلم برام ادرس بذار :|


negin
ساعت17:23---12 فروردين 1392
هه هه هه خیلی باحال بودسحرجون عیدتوهم مبارک

negin
ساعت17:22---12 فروردين 1392
هه هه هه خیلی باحال بودسحرجون عیدتوهم مبارک

یونس
ساعت16:51---12 فروردين 1392
__سلااااام_________________$$$$$$$_______________$$_ ___
______خوفی ؟؟___________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_______من آپم_____________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
____بدو منتظرتم_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$

آپم با یه طنز باحال
زود بیا که منتظرتم


شهرام
ساعت18:31---9 فروردين 1392
سلوم خوبی مبت کیلی جالبه
پاسخ:ممنون :)


هیچ کس
ساعت19:21---8 فروردين 1392

خسته نباشی


یونس
ساعت12:33---8 فروردين 1392
سلام سحر جون
مرسی که اومدی
لطف کردی
بازم از این کارا بکن


مهرداد
ساعت10:36---8 فروردين 1392
قالبت چه باحاله

سهند
ساعت10:35---8 فروردين 1392
brawoooooo

ملیکا
ساعت10:34---8 فروردين 1392
من نشستم هم چی ارزون بشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 8 / 1 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |