اعتراف

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

خدایــــا !

می خواهم اعتراف کنــم...

دیگـــر نمی توانم...

خسته ام....

من امانت دار خوبی نیستم!!

"مــرا" از من بگیــر....مال خودت!

من نمی توانـــم نگهش دارم....

 

 نه اینـــکه زانو زده باشـــم ...

نـــه !

فقط ،

تنهایی سنگیـــن است....



نظرات شما عزیزان:

Hossein
ساعت15:39---22 فروردين 1392
نمی خواهد مرا «عاق» کنی؛

همین که نگاهت رنجیده باشد؛

دنیای من، جهنم است …!



سلام آبجی وبت قشنگه...

خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و نظرتو بگی...

2 روز از من بزرگتری،رشتت چیه؟
پاسخ: :|


3p
ساعت15:35---22 فروردين 1392
سلام عزیزم وبت قشنگههههههه...
لینکت کردم


یونس
ساعت6:09---22 فروردين 1392
سلام سحر جان . عالی عالی
هم آپت عالیه هم جمله ای که برام نوشته بودی
ممنون هم بابت جمله زیبات هم برای اینکه خبرم کردی


بهار
ساعت21:18---21 فروردين 1392
خـــُدایـــا!!!

مـــی تــَوانَـــمـــ اَنـــدَکـــی با تــو خَلوَتـــ کُنَمـــ؟؟؟
قـــول مـــی دَهَمـــ بیشتـــَر از چــَند لَــحــظهـــ وَقـــتــَتـــ را نَگـــیرَمــــ!
.
.
گــوشَتـــ را جـــلو بیاوَر...
بیا
بیا نــَزدیکـــ تر...
"من خستـــهـــ اَمـــ"
مـــی شـــِنَـــوی؟؟


mojtabaAB
ساعت17:57---21 فروردين 1392
سلام
خوبی
من که دلم برا نوشته هات و شخصیت دوست داشتنیت تنگ شده بود
میخوام امسال هم بترکونی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 21 / 1 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |