×-×16

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

 اس ام اس اومده «هم میهنان عزیز، محصولات لبنی … فقط با آرم … عرضه می شود»
آخه نه که ما فکر می کردیم با آرم شبکه سه عرضه می شه! والا مملکته ما داریم

 

ﻣﻦ ﺗﻮ ﮐﻒ ﮔﺮﺩﻥ ﺷﻬﺮﺍﻡ ﺷﺐ ﭘﺮﻩﺍﻡ !

۴۰ ﺳﺎﻟﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﯾﻦ ﮔﺮﺩﻥ ﻭ ﭘﺮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺍﯾﻨﻮﺭ ﺍﻭﻧﻮﺭﻫﯿﭽﯿﺶ ﻧﺸﺪﻩ

ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻡ ﻗﻄﻊ ﻧﺨﺎﻉ ﻣﯿﺸﺪﻡ :|

 

من باشم ، تو باشی و یک ظرف پر پاستیل ...!!!

دیگه اصن مهم نیست تو باشی یا نه ...!!!! ^_^

                                       ِِـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــِِِ

دانشمندان کشف کردند  99 %  علت بی وفایی در ایران بی شارژی است :|  بعــــــــله اینجوریاست

 

به بابام میگم دلم گرفته

میگه چاه بازکن تو کابینته

من بابای واقعیم رو میخوووااااااام

 

دوستم داشت یکی رو میزد،گفتم به خاطر من نزن

گفت خفه بابا میام چنان میزنم تو رو هم که صدای بز بدی!!

از نفوذ و مورد علاقه بودنم در بین دوستام واقعا خوشحال شدم

ِِ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــِِِ

دقایقی پیش مامانم سراسیمه اومده تو اتاقم میگه: یه بسته گوشت از فریزر گم شده تو برنداشتی؟؟

خو مادر من، من گربه ام؟؟ درنده ام ؟؟  چی ام؟؟

که فکر کردی یه بسته گوشت خام و یخ زده رو میتونم برداشته باشم ؟؟

 

این دخترایی که رژ لبشون تا بالای لبشون اومده همونایی هستن که،

تو بچگی نقاشی هاشون رو رنگ میکردن از خط میزدن بیرون کیا قبول دارن؟؟

 

یادش بخیر قدیما با هزار تومن میرفتیم مغازه با دوتا نوشابه،  سه بسته چیپس،  پنج تا بستنی،  چهارتا شکلات میومدم بیرون.

اما الان دیگه نمیشه همه جا دوربین مداربسته هست لامصب!

ِِ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــِِِ

اعتراف میکنم پارسال تابستون خونه خالم روضه بود زنا جوگیر شده بودن.

منم رفتم تو کولرشون گلاب ریختم.

وقتی بوی گلاب پیچید تو خونه فکر کردن امام زمان اومده

خونه رفت رو هوا !

با فامیلمون نشستیم فیلم عروسی دختر داییم رو میبینیم یهو فیلم میاد رو من و دختر خالم.

مادر بزرگم بلند و با تعجب میگه "واااااااااا این خرابا کین؟؟ اینا رو کی دعوت کرده ؟؟

من

دختر خالم

مادر بزرگم

همچنان من

یکی از فانتزیام اینه دکتر بشم

بعد سر عمل  جراح به دستیارم که پسره

هی بگم پنس چاقو تیغ....یه دفعه وسطش بگم

.

.

.

.

.

ماااااچ  ! بیبنم چی کار میکنه :))

 ِِ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــِِِ



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت20:08---5 تير 1392
salam aziz kheyli az sitet khsohamm omad fek konam ashghet shodam chi kark onam aziz akhe age ye rooz nayam to veblaget rozam shab nemishe to bego chi kark onam ??????
پاسخ: :)


محمدشادمهر
ساعت13:10---28 خرداد 1392
سلام...مرسی که لینکم کردید ...منم حتما لینک میکنمتون....خوشحالم که خوشحالید و امیدوارتر... همیشه همینطور بمونید...به منم هروقت دوست داشتید سر بزنید خوشحال میشم....

آقابالاپور
ساعت20:25---24 خرداد 1392
بامزه!!!!
میخواهی اگر ببوسمت حرفی نیست
اما همه عواقبش پای خودت


♣ ™Mehr@d ♣
ساعت0:16---24 ارديبهشت 1392
محشری بخدا

mahsa
ساعت8:36---22 ارديبهشت 1392
سحر جونم سلام من مهسا هستم وبت خییلی عالیه حرف نداره .
اگه دوس داشتی میتونی به وب من سری بزنی درضمن من تو رو لینکت کردم اگه دوس داشتی لینکم کن
www.love-is-2013.lxb.ir


مهرداد
ساعت7:45---20 ارديبهشت 1392
این خرابا کین ؟ اینا رو کی دعوت کرده؟؟



باحال بود ابجی


سهند
ساعت7:43---20 ارديبهشت 1392
سلام عالی بود این پستت

دقیقا این دخترا همونایی هستن که گفتی خخخخخخخخخخخخخخخ



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 19 / 2 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |