:)

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

♬♪♭♪ خط خطی یه  دختـــــــره

سیلام

برو بچ باحال و با معرفتایی که تو این مدت باهام بودین

ممنون از همتون  :)

الان اومدم که دوباره وبم رو راه بندازم تا اطلاع ثانوی هم نمیخوام تعطیلش کنم

چون  شارژِ  شارژم

این مدت اتفاقای خیلی زیادی برام افتاد همشونو که نمیتونم بنویسم

ولی مهمترینش این بود که

فک میکردم ام اس دارم :(

سر درد خیلی شدید داشتم و تب میکردم

همش هم تقصیر دکتر مزخرفی بود که رفته بود پیشش

ینی دلم میخواست بردارم همون مدرکش رو بکوبم تو سرش

ولی خدارو شکر اینجوری نبود :)

 

همه این اتفاقا فقط به خاطر " تــــــــــــــو " بود

بهترینم

امیدوارم این سه چهار هفته زود بگذره

و به هم برسیم

 ❤ مخاطبــــ  خـــاص ❤

دوستــــ  دارم

ــــــــــــــــــــــــSAHARــــــــــــــــ

میخنــــــــــــ:)ــــــــــدم

به عشــق   بعضـــــــی ها

بـه لـــج  خیــلــــــــی هـــا



نظرات شما عزیزان:

ثنا
ساعت17:16---27 خرداد 1392
وااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااای

عزیزم خوجحالم که که دوباره اپ کردی و حالت خوبه


سهند
ساعت17:15---27 خرداد 1392
ابجی سحر عاشقتیــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــم
خوشحالم که برگشتی
خوشحالم که حالت خوبه
خوشحالم که داری به عشقت میرسی



ملیکا
ساعت17:14---27 خرداد 1392
سلام عزیزم ایول دیگه قرار نیس بری و وبت رو تعطیل کنی دلم واست یه ذره شده بود دلم واسه این اهنگت یه ذره شده بود

خدا مخاطب خاصت رو واست نگه داره


مهرداد
ساعت17:12---27 خرداد 1392
ای ول به ابجی گل خودم خوبی الان خداروشکر که اتفاقی برات نیفتاده
داشتیم بدون تو دق میکردیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 25 / 3 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |