17×--×

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

 

دیشب با داداشم نشستیم پای هندونه !
جاتون خالی با قاشق تمام مغزش رو تراشیدیم و خوردیم
بابام از اونور داد میزنه میگه : یه ذره هندونه بزارید بمونه روی اون پوست
تا رومون بشه بزاریمش دم در ! اینجوری مردم فک میکنن بز تو خونه بستیم :|

من

داداشم

بابام

رفتم دستشویی عمومی، در رو بستم میبینم پشت در
نوشتن :
زوربزن ! تو می تونی.... !

اینم مملکته ما داریم

 

علی دیگه جلو درمون تک چرخ نزن

مامانم فهمیده

(دوست دوختر شریعتی)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــSAHARـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پیام استاد به دانشجویان : دانشجوی عزیز، وقتی سر کلاس اس ام اس بازی
میکنی، من میفهمم. هیچ آدم عاقلی به خشتک خودش زل نمیزنه و لبخند بزنه

 

دخترای مجرد تو عروسی ایرانی جوری خودشونه درست می کنند...

که دوماد می گه عجب غلطی کردم اینارو ببین!

 

“آخرشم هیچ گ.و.ه.ی نمیشی” چیست ؟
نوید آینده ای مبهم از سوی والدین به فرزندان …

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــSAHARـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جای خالیت را نه کتاب پر می کند ، نه قهوه ، نه حتی سیگار …
 
من دلم آیفون ۵ میخواهد !!
 

 

صبح,مامانم: نميدونم امروز چى درست کنم؟
من: خيلى وقته ميگو نخورديم
مامانم؟ خب پاشو امروز تو ناهار درست کن
من :o
من: خيلى وقته تن ماهي ام نخوردیم

این دختر,پسرایی که تو فیسبوک اسمشون رو اینجور می نویسن : Mel Ika , Par Isa , Shi Ma ، SA eeD, RE zaa اینا حضرتِ موسی از وسطشون رد شده بعــــــــــله اینجوریاس

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــSAHARـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زنگ زدم به سهراب پرسیدم “قایقت جا دارد”
صدا آمد :از بی ادبان!
فهمیدم اشتباهی شماره لقمان رو گرفتم، قطع کردم…!

 

پسره متولده 1378 استاتوس گذاشته:
اگر مرا نميخواهي به من بگو من را در اين بلاتکليفي رها نکن!

عاغا من همسنِ اين بودم تنها بلا تکليفيم اين بود

دسشويي که ميرم کدوم وري بشينم
 

(حلزون اگر از روی لبه تیز تیغ هم رد بشه آسیبی نمیبینه!)
این جمله رو روزی هزاربار میشنوم!
گفتم 1 بار امتحان کنم, حلزونو گذاشتم رو تیغ از وسط نصف شد مُرد!
دارم فک میکنم تیغش تیز بود یا حلزونش شل بود؟!

شومـا هم امتحان کنید ببینید واقعا جریان این حلزونا چیه ؟؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــSAHARـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


نظرات شما عزیزان:

reyhane
ساعت21:19---3 مرداد 1392
سحر وبت حرف نداره
روحم شـــــــاد شد


نگین
ساعت12:19---20 تير 1392
من عاشق وبتم همه مطالباتو خوندم
i love your weblogمعلومه دخمل با حالی هستی


لیدیا
ساعت11:59---20 تير 1392


ملیکا
ساعت17:34---27 خرداد 1392
حلزون اگه از لبه تیز تیغ هم بگذره اسیبی نمیبینه

منم برم امتحان کنم ببینم چی میشه


ثـــــــــنا
ساعت17:33---27 خرداد 1392
پیام استاد به دانشجویان باحال بود


سهند
ساعت17:32---27 خرداد 1392
خیلی با حال بودن

دمت گرم


sepide
ساعت22:18---26 خرداد 1392
باحال بودن اجیییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 26 / 3 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |