+239+

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

فـَــرآ رسیــــدَن نــــوروز بـــآستــآنـــــی

یــــآدآور شکـــــوه ایــــرآن و یـــگــــآنـــه یــآدِگــآر جمشیــــد جـَـم

بـَـر هَمـه ایـــرآنیـــآن پـــآکـ پـنـدآر،رآسـتـ گـُفتـــآر و نیــکـ کــِـردآر خجستـــه بــآد



نظرات شما عزیزان:

کاوه
ساعت19:10---12 فروردين 1393
سلام.منم لینکت کردم.فقط اگه خواستی اسم لینکت چیز دیگه ای باشه بهم بگو.مرسی

مائده پرسپولیسی
ساعت13:32---12 فروردين 1393
وااااااااااای سلام سحر جونم نمیدونی چقد خوشحالم که پیدات کردم بالاخره

راستی لیمویی هنوز پابرجاستا اینم قراره بشه وبهجدیدم سال نوتم مبارک
پاسخ: اوووووووووووووووو اجــــــــــــــی مائده دلم تنگیده بود براتـــــ هوارتـــــــــــــــــــــآ


کاوه
ساعت15:00---11 فروردين 1393
سلام.عیدت مبارک ،خیلی خوشحال شدم بهم سر زدی.نظرت در مورد تبادل لینک چیه؟

لیدیا
ساعت13:16---11 فروردين 1393
سلام سحرجونم....عیدتوهم مبارک

باران
ساعت12:31---11 فروردين 1393
لینک شدی خوشگله آجی.

فدات.


سهـــــــــــــــــند
ساعت23:04---29 اسفند 1392
ارزوی بهترین لحظه ها و شادترین خاطرات و دارم برات،سال نـو مبارک

مهرداد
ساعت23:02---29 اسفند 1392
عیدت مباااااااااااااااارک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 29 / 12 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |