+245+

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

بــــه دریــآ میــزَنــَـم یـکـ روز

بـــــــه دریــــــــــآی نــگــــآه  تـــــــــــو 

مــــرآ دَر گــرمیـــه چِشمـــآن پــُـر مِهــــرت شنـــآوَر کــــن

کـــه میخــوآهــَم بِـمیـــرَم بیــن طـــوفــآنـی کــه اَز آن مـَـستــی و بیتـــآبــی چـشمـتـ  غَــمگینَـــم

 

+ بــد قـَسَـمــی خــــــــوردَم

+ بـــد بــــآزی رو شـــروع کـــردَم

+ خــدآ جـــون خــــودِت کـُــمــکـم کــن

+ امیــــــدوآرَم مــَـــن هیــــچوَقــت پــشـــیـــمـون نـَـــشــَــم !!!!!



نظرات شما عزیزان:

درانتظار مرگمم
ساعت14:25---4 مرداد 1393
کجای بیا بریم مراسم خاک سپاریمه ولی تو چی الان جشن خواستگاریته بیا ببین چطودارم زجه میزنم توهم عاشقم بودی کاش یه ثانیه ببین تو نبودت همه بم میگن یه دیونه دل من شبیه دل نیس که شده یه ویرونه حالا یه ستاره هم ندارم تو آسمون تو دیگه مال من نیستی شدی مال اونا نمیخوام التماست کنم بیا پیشم بمون نمیدونم کجا داری ول میگردی بی ابرونمیدونم شبا واسه کیا تب میکنی واسه کی میخندیو واسه کی اخم میکنی نمیدونم کی زنگ میزنه شبا به تو به رخ کی داری میکشی اون ذات خرابه تو بخدا دوباربزنه سیرمیشه ازتوء دیگه حتی نمیده جواب سلام تو اما من چی الان چند ساله که بیادتم /اگه بمیرم نگاه میداری اعزامو نیستی ببینی چطو صب میکنم شبامو این ادما دل منو بد شکوندن ازم نخواه فحش بدم زمینو زمانو ببین سرباز کرده زخم دلم باز دوباره ببین سرچی اوردی لعنتی نوحاله ببین بخاطرت قهرمیکنم باخدا من برو که هرجابری دنبالته اخ ناله ام هی خانم باشماام من دیگه نمیخوامت هرگوری دلت میخواد برو دیگه نمی پامت اخه خیال داشتنت دیگه پریده از سرم اره راس میگی بد قیافه ام راس میگی مسخره ام ولی اون چی دوست داره فدات میشه هان این جوری گریه نکن ارایشت خراب میشه ها گریه نکن بهت نمیاد که احساساتی باشی بهت خوش نمیگذشت پیش من بودی

ببین به پرو پات نمیپیچم باهرکی میخوای دوست شو نگران ابروتم نباش هواتو دارم
وبتون عالی موفق باشی عزیز


روشنک
ساعت22:21---29 ارديبهشت 1393
هیچ وقت

"قرص هایی"

که حال آدم را خوب می کنند

جای

"خوب هایی"

که دل آدم را قرص میکنند را نمی گیرند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 13 / 2 / 1393ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |