×-×1

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

باران باشد؛

تو باشی؛

یک خیابان بی انتها؛
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اصلن من میرم خونه
ازاین قرتی بازیا خوشم نمیاد...

دختره یه پست گذاشته:

"جیگرم با جیگرت دو تا میشه،جیگرتو موش نخوره،جیگرم تنها میشه"

دوستان من میرم راهیان نور ثبت نام کنم

فیس و افاده ی منشی دکترا از خود دکترا بیشتره !!! میخواد یه کلام جواب بده انگاری ازش خواستن سوراخ لایه اوزون رو بدوزه !!

پشت چراغ قرمز میدون بودیم

دیدم افسر داره یکیو جریمه میکنه که از چراغ قرمزقبلی رد شده

یارو گفت سرکار ننویس ندیدمت!

آهــــــــــــــــــــای ماریو!! منو یادته؟
من همونیم که کل دوران کودکیمو واسه نجات دادن دوست دخترت هدر دادم !!
کصـــــــــافط!!!!

تقلید کار میمونه ... میمون جزو حیوونه!
مثلا اگه نمی گفتیم میمون جزو حیوونه فکر می کردن جزو حبوباته؟

من موندم، مردم آمریکا وقتی با شرکت تو انتخابات مشت محکم تو دهن کسی نمیزنن،

با چه امیدی رفتن رای دادن؟ والا

هیچ وقت فکر نمیکردم آدامس نعنایی شیک هم میتونه خوشمزه باشه و ازش خوشم بیاد
.
.
.
.
.
.
.
..وقتی فهمیدم که دیدم اُربیت شده ۱۸۰۰ تومن

من یه بار داوطلبی رفتم پای تخته عربی جواب بدم ،
از 20 نمره 4 شدم!
خداروشکر زورکی نبرده بودنم! وگرنه بدهکار میشدم والا

سخت ترین کار زمان بچگی خوردن نارنگی زیر میز سر کلاس بود...!!
بوش تا دفتر مدرسه هم میرفت خدایی

بعضیا هستن یهو آنلاین میشن ؛

طی یه عملیات انتحاری تو ۵دقیقه، ۵۵تا پست میذارنُ آف میشن


من میدونم... امـریـکـا از اینا میترسه که حمله نمیکنه…

دقت کردین بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن!
همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 10 / 9 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |