♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

منت خدای را عجیجم که قلبونش بلم که طاعتش موجب عسیسی است و به شکر اندرش یه یه بوس گنده
 
( دوس دخدر سعدی)

هر وقت احساس کردی خیلی بالایی ...

چند تا نارگیل واسه من و بچه ها بنداز ...!

تــردمیل می خوای چی کار؟! اعصاب من هست دیگه..!

هرکسی رو بهر کاری ساختن

ما هم رو همینجوری جاست فور فان

نمي دونم چه حکمتيه که هم بيکارم ، هم وقت نمي کنم يه هيچ کاري برسم !

اصن يه وضي

میگن واسه کسی تب کن که واست بمیره،الان من تب دارم فک کنم یکی میخواد واسم بمیره! من راضی به این کارا نیستم،به قرعاااان.

آقا یه سوال :.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

این صلوات هایی که بعد از اومدن برق میفرستیم ، ثوابش به روح ادیسون میرسه آیا ؟

دختره میره لوازم التحریری و میگه

آقا کارت پستال تو تنها عشق منی رو دارید؟…

مرده میگه : بله داریم. میگه : پس ۱۲تا بدید لطفا..!!!

تابستان خود را چگونه گذراندید؟

به نام خدا

در فیس بوک

فرق باباهای الان با باباهای دهه ی شصتی ها: . . . . . . باباهای الان میان و واسه ی بچه شون پلی استیشن میارن, آیفون و آیپد میارن, لب تاب میارن و ............ . اون موقع باباها بلا استثنا هر موقع می اومدن نخود و کیشمیش میاوردن با صدای گنجشک!!!!

وقتی عصبی و دلتنگم دوس دارم با لگد برم تو صورت اینایی که دید قشنگی نسبت به زندگی دارن … .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 15 / 9 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |