×-×3

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

همدم ما یه پشه بود که هواسرد شد اونم رفت

بچه بودم بابام گفت بشین موهاتو آلمانی بزنم. گند زد تو سرم مجبور شد از ته بزنه بعدش گفت طوری نیست حالا آمریکایی شد!!!

من مطمئنم اگه موفق نشم توی این دنیا خواننده های مورد علاقه مو از نزدیک ببینم ، اون دنیا حتماً روی پل صراط با همشون گلآویز میشم ، چون آلبوم هیچکدوم رو نخریدم همشونو دانلود کردم
شما هم ؟

 

 

دقـت کـــردیــن لذتی که تو سواری بر خر شیطون هست تو سواری لامبورگینی نیست!!!

یارو سوال پرسیده اگه 24 ساعت گناه آزاد باشه چه گناهی میکنین؟

جوابای ملت کلن شخصیت منو برد زیر سوال

چون همش فعالیتای روزمره ی منه

ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺗﻮﯼ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻪ ":ﻣﻦ ﺑﻼﮎ ﺷﺪﻡ ﻟﻄﻔﺎ ﻣﻨﻮ ﺍﺩﺩ ﮐﻨﯿﺪ" ،

ﺧﻮﺍﻫﺸﻦ ﺍﺩﺩﺵ ﻧﮑﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺑﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﺍﺟﺘﻤﺎﻉ ﻭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺮﮔﺮﺩﻩ!

ﻧﺠﺎﺕ یک ﻣﻌﺘﺎﺩ،ﻧﺠﺎﺕ یک ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺍﺳﺖ

خواهر دوستم 3 4 سالشه رفته بود تو اتاقش داشت با عروسکاش بازی میکرد یهو اومدد

بیرون زد زیر گریه پرسیدیم چی شده

گفت عروسکام منو بازی نمیدن
.
.
.
.
 

من ...

من واقعا برای کارخونه سایپا نگرانم ، توچند سال اخیر واقعا اسم های
 
بی نظیری رو ماشیناش گذاشته
 
- سایپا 141
 
- سایپا 132
 
-سایپا 131
 
-سایپا 111
 
احتما چند سال دیگه میزاره
 
- سایپا مشتق 2X
 
-سایپا رادیکال 5
 
-سایپا سینوس 90
 
-انتگرال 2 گانه سوز
 
-انتگرال 3 گانه سوز

 

توماس ادیسون در بیانیه ای یاد آوری کرد
من فقط برق رو اختراع کردم
جان مادرتون واسه قبضش به من فحش ندین !!!!!

 

 

دختر همسایمون اسمش “طلا”ست ، توی “نقره” فروشی کار میکنه ، تازگیارفته برنزه کرده !
فکرکنم اخرم با مِسی ازدواج کنه!!!



نظرات شما عزیزان:

مهیار
ساعت20:05---19 آذر 1391
سلام با این که وبت یه ذره خیلی حرفاش کوچولو اِ ولی بازم دمِ تو گرم حرفای خودتو می نویسی
بهم سر بزن پست اولم یه شروع برای یه پروژه ی خاص می خوام مخاطب پیدا کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 17 / 9 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |